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このブログは、拡張現実 及び 仮想現実 が使用された最新の情報と事例などを掲載しています。---This blog publishes latest information and the case where AR (Augmented Reality) and VR (Virtual Reality) are used, etc.
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    Etsuji Kameyama (亀山悦治)

    Profile:
    拡張現実(AR)や仮想現実(VR)の技術は、BtoC・BtoBの分野での活用が始まっている。このブログではAR、NUI、各種センサーに関わる最新の事例や技術を中心に紹介。
    ARやVRのシステムやソリューションの導入を検討されている方は、こちらか、私までご連絡ください。エンターテーメント分野、印刷分野、家具や機器の配置シミュレーション、操作支援、などへの技術選定、アプリケーション開発、運用、コンサルテーションに対応します。

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    新しい Audi Q3 SUV のためのスマートフォン向けアプリケーション。カタログ的としてはもちろん、紙のカタログとの連動により3D-AR体験も楽しめる。

    ARworks has developed an integrated, multiplatform smartphone Augmented Reality (AR) application for the launch campaign of the new Audi Q3 SUV, containing a 3D external and a 360 degree internal view of the car.

    The app can be launched with a QR code appearing on a full page ad in more then 10 magazines within the 2 months of the campaign. Apart from the AR content, the mobile solution contains a photo gallery, integrated video clips, interviews with key designers, a prize draw and a form to ask for more information -- like a fully functional microsite.

    The application can be launched with the QR code on this link :
    http://www.arworks.eu/AudiQ3QRCode.pdf 
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