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このブログは、拡張現実 及び 仮想現実 が使用された最新の情報と事例などを掲載しています。---This blog publishes latest information and the case where AR (Augmented Reality) and VR (Virtual Reality) are used, etc.
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    Etsuji Kameyama (亀山悦治)

    Profile:
    拡張現実(AR)や仮想現実(VR)の技術は、BtoC・BtoBの分野での活用が始まっている。このブログではAR、NUI、各種センサーに関わる最新の事例や技術を中心に紹介。
    ARやVRのシステムやソリューションの導入を検討されている方は、こちらか、私までご連絡ください。エンターテーメント分野、印刷分野、家具や機器の配置シミュレーション、操作支援、などへの技術選定、アプリケーション開発、運用、コンサルテーションに対応します。

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    Discussion topic centered on technology driving a change in advertising. This event examined some of the newer applications such as Augmented Reality, Social Media, and Narrowcasting. Tom Gallego, President & CCO of L7 Creative Communications was a featured panel member in which he rolled out a video previewing the newest innovations in technology. Tom stated, The options are vast and often confusing and need to be examined so that the most effective plan is implemented. Technology is bringing about a change in our advertising choices and the media mix that evolves. Marketers need to be knowledgeable on the latest and greatest in the world of Digital Innovation.
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